Kvällstävling

Ja vad är ett bättre avbrott mitt i en tråkig vecka om inte lite agiltiytävling?! Jag hämtade upp Helena och Jill vid fyra så bar det sedan av genom köerna ner till Västerås. Börjar lära mig köra i "stan" nu, känner mig som en riktigt stolt lantisfjolla:D GPS:en är min bästa vän!:D

Menmen VI började med agiltyklassen varpå både Jill och Vincent gör mycket bra ifrån sig vilket leder till en förstaplacering för Vinc och en tredjeplacering för Jill. Vi fick varsin pinne så nu har vinc en pinne i hopp 2 och en i agility 2. Hopploppet gick med andra ord inte lika bra, eller jag är grymt nöjd med starten på loppet men resten blev lite väl mycket fel:) Menmen så kan det gå ibland!

Vincents agilitylopp kan ni se här:) Mycket nöjd med det loppet även om det kändes mer katastrofalt än vad det såg ut:)



Nu blir det till att plugga matte:( betygen sätts på onsdag så det är inte långt kvar nu!
kramar


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis til pinnarna! Skönt att Dell är bättre nu, men synd på landslagsuttagningen... Hur gjorde ni med isningen? Och hur skadade hon sig?

Hoppas att hon kryar på sig snabbt iaf!

2009-05-28 @ 18:47:21
URL: http://www.nogg.se/teoblondie
Postat av: Reneth

Hoppas att Dell blir frisk och pigg till SM, sedan är det bara att vinna där, så är ni på banan igen. Jag håller tummarna för er. Trist att inte få se er i helgen dock.

Kram till er

Reneth

2009-05-29 @ 08:25:39
URL: http://www.svenssonstassavtryck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0