Operation i morgon

Ja då var då dagen snart här, är både nervös men ändå väldigt lugn. Meg ska operera bort en juvertumör som vi hittade för ett litet tag sen. Vi har ju ingen aning om den är godartad eller elakartad men självklart tas den bort så att vi inte tar några risker! Världens bästa Ullis kommer att vara assistent under operationen (jobbar som djursjukvårdare på Albano) så då känns det ju lite säkrare. Även om jag är fullt medveten om att veterinären gör ett mycket bättre jobb än vad jag skulle gjort så blir man ju ändå lite nojig och nervös när man ska lämna över sitt allt i händerna på någon annan!

Men jag kommer att lämna henne på Albano och sen hämta henne, något groggy men totalt frisk, det är jag övertygad om och jag tillåter mig inte att tänka någonting annat!



Hon har alltid varit nummer ett! Även om vissa andra i familjen försöker nosa på tronen;)






Hon har alltid fått dragit det tyngsta lasset....


            



....men även de tyngsta resultaten;)


 





...genomlidigt det mesta av de konstigaste testen...






...men aldrig någonsin utan lite stil och finess;)





och vet ni vad det bästa är?.............så ska det fortsätta!=O)





Kommentarer
Postat av: Thereze, Kate, Chicko

Fina bilder. Klart det ska fortsätta! :) Det kommer gå jättebra, lycka till!

2009-11-18 @ 09:57:21
URL: http://www.therezegra.tk
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Lycka till bästaste Meggen! Vi håller tummarna.



kram

2009-11-19 @ 10:49:50
Postat av: Camilla, Cilla och Ville

Självklart kommer allt att gå bra :) Vi tänker på er.

kram

2009-11-20 @ 15:36:01
URL: http://www.cilcas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0