Vardag

Fy vad tråkigt det är att inte ha dator! Måste sita vid pappas och fixa där inget av mina dokument finns! Måste försöka skicka in datorn nu för att iaf rädda alla mina grejer jag har på den, även om jag måste köpa en ny dator, tänk alla bilder som finns på den!!

Nu har vi iaf lyckats få tag på nästan alla som hade anmält sig till fortsättningskurs, 10 anmälningar har vi hittills och vi drar igång den på måndag! Ska bli riktigt kul! Ska försöka skriva en kursplanering nu under dagen så att det blir gjort också!

Sen jag skrev sist har jag mest jobbat och stått i, man får passa på så länge det finns jobb! Var en sväng till Patrik också under helgen och umgicks lite, hundarna fick vara hemma, både Tigra och Meg löper så Vinc får det så himla jobbigt att hålla reda på sina flickor i lägenheten;) Hoppashoppashoppas att Dell kan hålla sig ett tag till, gärna typ 4 veckor så att vi hinner med Karlstad, sthlm södra och sosu (typ omöjligt att hon gör det men man kan ju alltid hoppas) Grejen är den att vi inte på långa vägar är kvalade till SM (tror jag) så vi behöver lite tävlingar för att över huvud taget komma med! Såg det på listorna som sbk hade lagt ut nu, hade typ bara 2 pinnar i varje! jag har väl eventuellt 3 pinnar i varje efter Nynäs men det fattas ju ändock 4:a då! Menmen skam den som ger sig!

Har väl inte direkt någonting annat matnyttigt att dela med mig av så jag får väl leta reda på någonting att göra, farmors hus behöver målas så kanske man ska ta tag i det, eller varför inte städa bilen!?!


Ha det gott allihopa!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Thereze

Tigra är det någon ny hund?

2009-09-01 @ 14:15:19
URL: http://www.therezegra.tk
Postat av: Thereze

Jaha en amstafftik! Trodde det var ytterligare en till vallhund :)



Jag tror Kate blir en fin vallhund, hon kan... tyvärr så får hon ju dras med mig och jag känner mig väldigt grön på vallning! Men hur var det: Skam den som ger sig! :)

2009-09-02 @ 12:43:27
URL: http://www.therezegra.tk
Postat av: Lena

När ska du krypa till korset och KASTRERA Dell så du slipper missa tävlingar? ;)

2009-09-02 @ 18:06:41
Postat av: Anja

Hej Stina

Enl. mina uträkningar har du 3 Ag pinnar och 4 Hopp pinnar (så så verst lång väg till SM 2010 är det inte ;))

Ja, jag har lite inoff koll även på SM kval (men som vanligt bara prel.)

Hälsn. Anja

2009-09-03 @ 02:31:53
Postat av: Stina

TACK Anja för lite info!=O) kul att höra att det finns en chans iaf! Vad vore agilitysverige utan dig!

2009-09-03 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0