Sjukgymnasten....

Japp Dellan och jag var där i onsdags och tjeckade läget. Pratade med Helena när hon hade varit där med Jill och kom på att jag ju också hade vunnit två presentkort på samma tävling:) Blev lite bråttom att boka tid eftersom de går ut på söndag. Men vi kom iaf väg i onsdags, bästa Mattias ställde upp som moraliskt stöd när jag skulle hitta dit;)

Jenny som undersökte tyckte att Dellan var en ovanligt fräsh åttaåring i fin form! Hon kunde känna att musklerna var lite "senigare" än en unghunds men som hon förklarade var helt normalt för hennes ålder. Hon kände att hon var stel i höger bog vilket hon tyckte jag skulle massera och stretcha efter träning och promenader. Att hon var stel i carpus (handlederna) viste jag ju sedan innan och är ju inte så mkt att göra åt, ingenting hon lider av heller så i det stora hela är jag jätte nöjd med undersökningen. Har varit lite orolig över att hon haft större problem iom att hon har tappat tiderna lite men det beror antagligen på åldern och att jag jämför lite för mkt med Vincent som självklart är starkare och snabbare i det mesta han gör. Det var iaf ett toppenbra pris att vinna som man verkligen fick någonting för! Tror det var SoSu som delade ut dem i pris. Önskar att jag hade haft råd att kolla upp Vincent också men för tillfället är ekonomin körd i botten och då prioriterade jag Dellan eftersom hon är äldst och skulle kunna ha fler "´ålderskrämpor" än honom. Men han får nog sitt en annan gång ska ni se:)

Förövrigt har vi tränat ett par gånger med Helena, Jill och Wick på sthlmsavdelningen. De har en toppnbra plogad plan där man kan köra på så det är ju rena paradiset!:)


Nu måste jag skriva lite om mina upplevelser som patient under en övning i skolan, sen blir det 20-årskalas ikväll, Lindas night!;)


Kramar 

Kommentarer
Postat av: Ylva

du har väl inte varit ute och vunnit någon tävling eller så? ;)

2010-03-07 @ 15:35:05
URL: http://freewebs.com/sagaindia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0