Mkt nu!

Det är rätt skoj att folk läser bloggen dagligen, trotts att man aldrig uppdaterar!:) Antingen hoppas ni varje dag eller så läser ni otroligt långsamt;)

Har börjat plugga nu så allt är lite upp och ner! Utbildningen kan inte jag kalla för distans eftersom jag ska vara i gävle 1-3 ggr i veckan! Dvs jag ska bo i gävle 1-3 ggr i veckan ! Som tur är har jag hittat Världens bästa Annette wennström som jag får bo hos när jag är där! Hon bor ca 7 mil från Gävle vilket fortfarande är ganska långt men helt klart bättre än 16 som det är hem till mig!
Hittills har jag inte sovit i min egen säng på en hel vecka iom allt resande mellan alla olika människor som är snälla och ställer upp! Skoj men lite påfrestande också, hundarna får träna på olika ställen iaf så det är ju bra, får försöka hitta lite klubbar överallt man kan åka till!

Menmen därav dålig uppdatering och det lär det ju säkert bli även i fortsättningen men jag lever, mår bra och stressar vidare så jag återkommer säkert;)




Ha det kanoners!
Kramar


Kommentarer
Postat av: eva marie

Men det är mu kanoners att åka runt och träna på alla former av underlag, hinder eller annat man kan tänka sig!



Lycka till m pluggandet!

ps kommer du vara hemma när Jo har kurs på er gård?

2010-02-02 @ 21:38:13
URL: http://propiraya.wordpress.com
Postat av: Petra

Härligt att höra att allt är bra med er!

Jag har ju inte riktigt hängt med i svängarna så vad är det du pluggar?

2010-02-04 @ 23:00:49
URL: http://petrasbc.inc.se/
Postat av: Camilla, Cilla och Ville

2010-02-05 @ 08:07:03
URL: http://www.cilcas.se
Postat av: Camilla, Cilla och Ville

hoppsan råka skicka utan att skriva :p

Kikar in lite då och då i förhoppning om updatering, ja ;)och äntligen!

Vad trist att det blev så mycket skola endå då. Men skönt att du har en del snälla människor att bo hos och att hundarna kan vara med :)

Kram

2010-02-05 @ 08:09:21
Postat av: Fia & aussieluddet

Hallå där!!!

Hittade hit via Nancys hemsida. Hoppas allt är bra med dej och hundarna, ser oxå att du börjat skolan, vad kul!



Kram Fia & Luddet

2010-02-08 @ 10:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0