Ny musikvideo:)

Har slängt ihop en liten film från bra saker under Knivsta! Jag tycker det är roligt att sitta och plocka med det och sen blir det ju ett roligt resultat att ha kvar, slipper man se alla missar å så tror man att man är världsbäst! Skämt och sido!;)

Här kommer den iaf!

http://www.youtube.com/watch?v=cUdPH504wcY



Inte syns det väl att jag har sjukt ont iryggen när jag kör?! Man känner ingenting under loppet, det kommer efter! Innan ett av lördagens lopp kampade jag med Vincent och eftersom jag har en så stor och grov kamphund!;) ryckte han till för allt vad han var värd och någonting brakade loss i ryggen!
Kom precis hem från kiropraktorn som knäckte tillbaka och nu är jag som en ny människa! Häftigt!:D

Ha det gott
kramar

Kommentarer
Postat av: Thereze, Chicko, Kate

Snyggt jobbat både i loppen och med ihopklippet! :D

2010-05-18 @ 18:25:29
URL: http://www.therezegra.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0