Tävling!

Maj är en toppenmånad!:D....massor med tävlingar! Förra helgen var vi i Gävle och i morgon bär det av till Knivsta! Jag har bara varit hemma och haft kurs några timmar efter Gävle så jag har inte hunnit lägga in några filmer än! De kommer förhoppningsvis efter Knivsta!

Det var ju bara Vincent som fick följa med till Gävle i och med att Dellan fortfarande löpte. Känns supertråkigt att bara köra en hund men han skötte sig med bravur så jag var toppennöjd ändå! Men man kan inte sluta tänka på hur Dellan hade gjort banorna;)

Vi körde fyra lopp, vann ett hopplopp men jag var väldigt nöjd med alla lopp, agilityklassen på söndagen innehöll väldigt mycket fel men också en väldigt rolig grej som jag utmanade mig själv och Vincent på! Ni får se på filmen när den kommer ut!

Nu ska jag plugga gärnet idag så att jag kan få slappna av under helgen och bara njuta av all rolig agiltiy man blir bjuden på, både av andra och av sina hundar!!



En bild på bästaste Vincent från SM förra året! Han är snabb, mannen i mitt liv;)




Foto: Therese


Ha det gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0